• ···
HAR DU BRUG FOR PERSONLIG TRÆNING?

5 FIF TIL AT FÅ TRÆNINGEN UDFØRT

fitness-motivation-quote-16

Vi kender allesammen det her med, at det lige pludselig bliver verdens bedste idé IKKE at træne i dag. Enten er man træt, sulten, uoplagt eller kan finde på titusind andre ting man hellere vil lave. De dage vi overvinder trætheden, sulten eller hvad det nu kan være, der står i vejen og kommer afsted til træning, takker vi altid os selv bagefter. Følelsen af glæde, succes, overskud og energi vi har efter træning kan ikke sammenlignes med noget! Derfor får du her mine 5 bedste råd til at komme afsted til træning:

  • Pak tasken aftenen før – også selvom du først skal træne efter skole/arbejde (så kan du bare smide den pakkede taske i bagagerummet / bagpå cyklen).
  • Alliér dig evt. med en træningsmakker, hvis det at have en date med fitnesscenteret ikke er nok. Det er ikke heeeelt så let at aflyse, hvis din veninde står og venter – selvom sofaen kalder. Måske skal I ikke træne det samme, men bare det at vi har en aftale gør oftest, at vi følger os mere forpligtede til at møde op.
  • Planlæg din træning på forhånd – og sæt dig nogle mål. Ellers kan man ende i fitnesscenteret uden at ane, hvor og hvilken øvelse man skal starte med. Står den på bentræning, overkrop eller intervaltræning, og bliv enig med dig selv om, hvor lang tid du skal bruge på træningen.
  • Træn det du godt kan lide og synes er sjovt – den bedste træning er den der bliver gjort, så find noget du synes er sjovt! Måske er det styrketræning, løb eller zumba? Det kan også være du er mere til yoga, crossfit eller TRX-træning.
  • Spis et par timer inden din træning! Er du både træt OG sulten under din træning, er det ikke kun svært at komme afsted – men derimod også uoverskueligt at komme igennem pga. manglende energi. Et måltid inden din træning kunne fx. være et stykke knækbrød med magert pålæg, avocado og grøntsagsstænger. Eller et stykke frugt og en håndfuld nødder.

10705286_10152308858360811_412325909_n// Tights HER // Top HER //

 

God mandag – jeg ønsker Jer alle en rigtig god træning!

// Anna Eiholm


Follow on Bloglovin Follow on Instagram Følg Anna Eiholm på Facebook
   

2 kommentarer

  • Super gode tips. Jeg sørger altid for at spise lidt tid før jeg afsted – hader at blive sulten midt i træningen 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • annaeiholm

      Hej Louise. Det glæder mig! Ja, der er ikke noget værre.. 🙂 God aften.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

HAR DU BRUG FOR PERSONLIG TRÆNING?